Rosszul jársz, ha még mindig nincs mobilra optimalizálva a weboldalad
Lassan 4 hónapja, hogy a Google bejelentette, hogy a keresési eredmények rangsorolásánál előrébb helyezi azokat a weboldalakat, amelyek mobilra optimalizáltak (reszponzív kialakításúak), vagy ha megfordítjuk: bünteti azokat az oldalakat, amelyek nincsenek felkészítve arra, hogy megfelelően jelenjenek meg mobil- vagy tablet eszközökön.
Ha még mindig nem reszponzív az oldalad, akkor minél előbb fejlesztesd le, élesítsd és lehetőleg indexeltesd a Google-lel
Sokan kissé felháborodtak ezen, de ha belegondolunk, mindez logikus lépés volt, hiszen kijelenthető, hogy manapság már olyan weboldalra van szükség, mely mobilon jól jelenik meg, mivel a látogatók egyre nagyobb része mobileszközről nyitja meg az oldalakat.
A kutatásokból látható, hogy a mobil-internet egyre népszerűbb, a mobilos vásárlás terjed, a célpiacod pedig mobileszközről nézi a honlapodat. Ha nem optimalizálsz mobilra, akkor a látogatóid jelentős részét nem tudod kiszolgálni. Emiatt kevesebb megkeresést kapsz, kevesebb lead-et generálsz, kevesebb ügyfeled és ezáltal kevesebb bevételed lesz.
Ellenőrizd a weboldalad mobilbarátságát
Ezzel az egyszerű eszközzel ellenőrizheted honlapod mobil megjelenését. Ennek egyértelmű előnye, hogy kényelmesen, mobil eszköz használata nélkül, az asztali PC-ről megtekinthető, hogy hogy nézne ki a weboldal, ha éppen mobilról nyitná meg valaki.
Kijelenthető, hogy ma a reszponzivitás szinte kötelező: az ügyfeleid / weboldalad látogatói és a Google szerint is. Legyél reszponzív, ha nem akarsz lemaradni, még nem késő.
Kérj ingyenes árajánlatot weboldalad átalakítására, vagy újratervezésére.