Weboldal állapotfelmérés ingyen!

Figyelem! Aktuális akciónk keretében ingyenesen elvégezzük régi, korszerűtlen, elavult technikákkal készült, vagy rosszul működő weboldala állapotfelmérését, és ajánlást teszünk annak optimalizálására! Olvasson tovább, majd töltse ki az űrlapot!

weballapot_akcio_banner


Miért is van szükség weboldal optimalizálásra?

Ugye Önt is bosszantja, hogy hiába van vállalkozásának saját weboldala, a látogatók csak nem akarnak jönni, és a viszonylag kevés látogatóból még kevesebb vevő / ajánlatkérő lesz. Amennyiben igen, akkor ez a cikk az Ön számára nagyon hasznos lesz.

Térjünk vissza a címsorban szereplő kérdésre. Weboldal vagy honlap optimalizálásra nem azért van szükség, hogy elmondhassuk, hogy márpedig a mi oldalunk optimális/modern/minden igényt kielégít, és ezzel a „virtuális plecsnivel” máris boldogok lehetünk. Tévedés! Egy weboldal célja, hogy a látogatókat vásárlásra / feliratkozásra / ajánlatkérésre (vagy egyéb konkrét iterakcióra) ösztönözze, mindezt úgy, hogy a látogatók számára ez kényelmesen történjen, minden egyértelmű legyen, végig legyenek vezetve a szükséges folyamaton. Egy jó honlap informatív, egyértelmű, átlátható, könnyen kezelhető és szinte magától végigvezet az értékesítési / szolgáltatási folyamaton.

Természetesen vannak olyan aktuális technikai ajánlások/követelmények, melyek nélkül a fent leírtakat nem, vagy csak nagyon nehezen valósíthatjuk meg. A célt tehát beazonosítottuk: a látogatók nagyobb számából szeretnénk vásárlót / feliratkozót / ajánlatkérőt a weboldalunkon.

Fontos megjegyezni itt azt, hogy ha eleve nem nagyon látogatott a weboldalunk, csupán napi néhány látogatónk van, vagy még annyi sem, akkor roppant nehéz lesz növelni a vásárlók számát. Ilyen esetben az első lépés a Keresőoptimalizálás kell, hogy legyen. Ezáltal megnövelhetjük a honlapunkra érkező látogatók számát. Ezen látogatókból lesznek majd a leendő ügyfeleink, vásárlóink. A honlap optimalizálás és a keresőoptimalizálás együtt, egymást kiegészítve működik igazán hatékonyan.

Honnan tudjuk, hogy hány látogatónk van?

Először is mérjünk! Mérni kell, hogy jelenleg hány látogató érkezik az oldalunkra, és azt is, hogy azok hogyan viselkednek. Mennyi időt töltenek az oldalunkon, és mely tartalmak érdeklik őket. Amennyiben az Ön weboldala nem méri a látogatóit, az első lépés, hogy ez beállításra kerüljön. Innen lehet kiindulni, ez lesz az alap.

A weboldal tulajdonosok kb. 80%-a nem foglalkozik a fent leírtakkal. Ön hozzájuk képest jelentős előnybe kerülhet!

Hogyan érhetjük el, hogy a látogatóinkból vásárlók / feliratkozók / ajánlatkérők legyenek?

Mivel a látogatók nagy része jellemzően türelmetlen, éppen keres valamit, az Ön weboldala mellett valószínűleg másik három hasonló oldalt is nyitva tart, így meg kell győznünk arról, hogy az Ön oldalát válassza további információszerzésre. Tehát olyan jellegű oldal-felépítésre / weboldal struktúrára lesz szüksége, melyen a látogatók könnyen eligazodnak, valamint az első eléjük kerülő oldalon minden olyan információt megtalálnak, amelyre adott esetben szükségük lehet. Ez általában kb. 3 másodperc alatt dől el. Ennyi időnk van arra, hogy meggyőzzük a látogatót, hogy érdemes az oldalunkon maradni.

Ugye nem hangzik egyszerűen? Segítünk!

Valóban nem egyszerű. Jó hír viszont, hogy cégünk most ingyenesen kielemzi az Ön honlapját egy előre definiált szempontrendszer alapján, igazodva az aktuális trendekhez, technológiai szabványokhoz, és a Google keresőalgoritmus változásokhoz.

Szolgáltatásunk eredményeként pontokba szedett, részletes dokumentációt adunk az általunk feltárt hiányosságokról, hibákról valamint a továbbfejlesztési lehetőségekről.

Ehhez semmi mást nem kell tennie, minthogy kitölti a mellékelt űrlapot, és mi 3 napon belül elkészítjük azt a személyre szabott ajánlást, mely segítségével a megfelelő beállítások / módosítások és átalakítások után akár napokon belül sokkal jobb eredményeket érhet el weboldala.

Weboldal felmérés ingyen

Fontos! A honlap tulajdonosok döntő többsége nem foglalkozik weboldalával, miután az elkészült, Ön az űrlap kitöltésével hozzájuk jelentős előnybe kerülhet!

Rendben, de milyen szempontok szerint kerül felmérésre a honlapom?

Az állapotfelmérés során számos szempont szerint vizsgáljuk a honlapját. Ilyen szempontok például az alábbiak:

  • A weboldal felépítése, értékesítési folyamata, keresőoptimalizálhatósága
  • A honlapon található tartalmak, szövegek minősége
  • A navigáció és design elemek kialakítása
  • A látogatói bizalmat növelő elemek megléte
  • A látogatók számának növeléséhez szükséges metódusok megléte